Заходи
щодо запобігання низької результативності
учнів 11 класів
в ЗНО з
математики на 2018-2019н. р.
№ п/п
Заходи
Терміни
виконання
Хто
виконує
1.
Проаналізувати
та розглянути результати ДПА та ЗНО з математики на засіданні РМО та ШМО та
розробити заходи щодо покращення результатів.
Вересень
До 10.09
Заступник
директора з навчально-виховної роботи
2.
Дирекції
школи:
а)
спланувати план-завдання внутрішкільного контролю за станом викладання
математики на 2018-2019 н. р., в якому визначити напрямки та вид контролю,
об’єкт перевірки, термін та рівень контролю
б)Організувати ознайомлення учителів, учнів та батьків із загальною
інформацією щодо зовнішнього незалежного оцінювання учнів, опрацювати існуючу
нормативну базу
2018-2019н.
р.
Директор
школи, заступник з навчально-виховної роботи, керівник РМО
3.
Учителям
математики:
а)
опрацювати методичні рекомендації щодо вивчення математики в 2018 -2019 н.
р.;
б)
проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні ЗНО -2018
року;
в) під
час навчально-виховного процесу взаємовідносини з учнями будувати на
принципах співробітництва, співпраці, довіри, взаємної поваги, розвивати
пізнавальні інтереси і позитивне ставлення до навчання, підвищувати
значущість знань і навчальної праці у свідомості школярів;
г)
підвищувати ефективність кожного уроку. Включати повторення вивченого
матеріалу у практичній діяльності;
д)
застосовувати різні форми і методи роботи, які б сприяли підвищенню математичної
грамотності учнів та знань теоретичного матеріалу;
е) у
своїй роботі здійснювати диференційований та індивідуальний підхід до учня на
уроці, враховуючи можливості кожної дитини;
є) на
різних етапах уроку запроваджувати тестові технології для перевірки навчальних досягнень учнів;
ж) учителям математики 9-11 класів розробити
систему зворотнього зв’язку з батьками учнів та ознайомити їх з новинками
проведення ЗНО – 2019
н. р. та ДПА;
з) активізувати роботу із здібними дітьми; посилити
відповідальність за підготовку та результативність участі учнів в олімпіадах,
конкурсах, МАН.
Вчителям
математики, класним керівникам здійснювати вивчення профорієнтаційних нахилів учнів з
метою оптимального вибору предметів тестування та подальшого самовизначення
учнів відповідно до їхніх пізнавальних можливостей, соціальної адаптації та
успішної інтеграції в суспільстві, створювати умови для оптимальної
реалізації випускниками свого освітнього й особистісного потенціалу
2018-2019
н. р.
Жовтень
Постійно
Протягом
року
Грудень-квітень
Жовтень-березень
Учителі
математики
класні
керівники
Звіт
учителів на РМО
4.
На
засіданнях спільноти вчителів природничо- математичного циклу розглянути
питання про використання нових педагогічних технологій навчання з метою
підвищення результативності навчання та розробити систему індивідуальних та
колективних консультацій.
Жовтень
5.
Методисту
РМК обговорити питання результатів ЗНО – 2018 року на заіданні спільноти
вчителів математики
Серпень
2018
Методист
6.
Учителям
ТГ організувати день консультацій молодим малодосвідченим учителям з питань
методики та з теорії математики
Протягом
року
ТГ
Фещенко
Л.В.
7.
На засіданнях спільноти математиків вчителям Березівської ЗОШ І-ІІІст. поділитись
досвідом з підготовки учнів до ЗНО
Листопад
Кліщук
В.В.
8.
Використовувати
тестування як навчальний прийом і як контрольну форму перевірки знань та
вмінь учнів
2018-2019
н. р.
Учителі
математики
9.
а)Створити
та оновити банк завдань та методичної літератури для підготовки дітей до
участі в ЗНО.
б)НА
блозі ЗЗСО
створити фотогалерею «Єдиний шлях до вищої освіти – зовнішнє незалежне
оцінювання»,де
розміщувати фото випускників з високими результатами навчальних досягнень з
предметів природничо-математичного
циклу.
До
Листопада 2018 р.
Учителі
математики
10.
а)Оновити
інформаційний стенд «ЗНО
– 2019»
б)Знайомити
учнів та вчителів з офіційними інформаційними джерелами:сайтами МОН України, Центру
тестових технологій, Центру оцінювання якості освіти, матеріалами про
тестування, рекомендованими чи затвердженими МОН України та Українським
Центром оцінювання якості освіти, Вінницьким регіональним центром оцінювання
якості освіти
Лютий
Протягом
року
методист
РМК Киричок М.А.
Заступники
з навчально-виховної роботи
вчителі
інформатики
11.
Провести
майстер-клас з учителями щодо застосування інноваційних технологій для
розв’язування завдань ЗНО. Організувати
зустріч з учителем
математики Тиврівського ліцею-інтернату
з поглибленим вивченням основ наук Сидоруком В.А.
листопад
Кліщук
В.В.
12.
Заохочувати
учнів приймати участь у пробних тестуваннях та конкурсах
(Кенгуру, Левеня…), що змалечку привчить до культури заповнення тестових
бланків
Протягом
року
Учителі
математики
13.
Рекомендувати
учням проходити тести ЗНО минулих
років в онлайн-режимі .
Протягом
року
Учителі
математики
14.
Привчати
учнів виконувати завдання не лише правильно, але й швидко, постійно
контролюючи час, щоб максимально наблизити їх до умов, у яких випускники
працюватимуть під час зовнішнього оцінювання
Протягом
року
Учителі
математики
15
Розробити
методичні рекомендації для вчителів математики шкіл району щодо підготовки учнів до ЗНО з математики
27.09.2018р.
Творча
група
16.
Систематично
проводити консультації для учнів щодо розв’язування завдань ЗНО.
Ознайомити
учнів і батьків зі зразками дидактичних матеріалів тестового характеру,
роз’яснити ступінь захищеності тестів
Протягом
року
Чернівецька ЗОШ№2
консульпункт
17.
Розробити
методичні рекомендації для вчителів математики шкіл району щодо проведення батьківських зборів "Підготовка учнів
до ЗНО з математики»
жовтень
Творча
група
Фещенко
Л.В.
18.
Для
покращення результативності уроків математики вчителям звернути увагу на
самоаналіз уроку.
.
201.8-2019н.р.
Творча
група
19.
Розробити
завдання для І етапу Всеукраїнської
олімпіади з математики(електронний варіант)та розмістити їх на блозі РМК
До
01.10.2018р.
Творча
група
Видавнича
діяльність
Півфінал ХХХІІ Міжнародного чемпіонату з розв’язування логічних математичних задач (17 березня 2018 року м. Вінниця)
Команда Чернівецького району:
Доскоч Ілля, кліщук анастасія - Березівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Якимчук Ангеліна, Якимчук богдан - Білянська ЗОШ І-ІІІ ст.
Семінар-практикум
Тема: "Навчаючи - навчаємось" ( вчителі 11-ИХ КЛАСІВ ТА УЧНІ, ЯКІ ЗДАЮТЬ
зно З МАТЕМАТИКИ).
мЕТА: СПРИЯННЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ МАТЕМАТИКИ, ПІДГОТОВКА УЧНІВ ДО ЗДАЧІ
зно "зно - 2018"
мІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: чЕРНІВЕЦЬКА зош і-ііі СТ. №2
вЕБ-КВЕСТ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ( РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАВДАНЬ зно В ОНЛАЙН-РЕЖИМІ).
вІДПОВІДАЛЬНІ:
кЛІЩУК в.в., яКИМЧУК а.а.
мАТЕМАТИЧНИЙ КВЕСТ ( ДЛЯ УЧНІВ):
тЕМА - "рІВНЯННЯ З МОДУЛЯМИ"
бАСЕНКО н.і. - ЧЛЕН тг, ВЧИТЕЛЬ мАЗУРІВСЬКОЇ зош і-ііі СТ.
тЕМА - "нЕРІВНОСТІ З МОДУЛЯМИ"
сТАХ г.в. - ЧЛЕН тг, ВЧИТЕЛЬ гОНТІВСЬКОЇ зош і-ііі СТ.
тЕМА - "пОКАЗНИКОВІ РІВНЯННЯ"
фЕЩЕНКО л.в. - ЧЛЕН тг, ВЧИТЕЛЬ мОЇВСЬКОЇ зош і-ііі СТ.
пІДСУМОК СЕМІНАРУ
кИРИЧОК м.а. - МЕТОДИСТ рмк
РІК МАТЕМАТИки
КОНФЕРЕНЦІЯ "УКРАЇНСЬКІ МАТЕМАТИКИ"
Згідно із планом заходів розроблених до відзначення у 2017 році – року математики, з метою активізувати учнів до вивчення математики, ознайомити їх видатними математиками, які родом із України, у школах району було організовано та проведено конференцію на тему: «Українські математики».
Заходи
щодо запобігання низької результативності
учнів 11 класів
в ЗНО з
математики на 2018-2019н. р.
№ п/п
|
Заходи
|
Терміни
виконання
|
Хто
виконує
|
1.
|
Проаналізувати
та розглянути результати ДПА та ЗНО з математики на засіданні РМО та ШМО та
розробити заходи щодо покращення результатів.
|
Вересень
До 10.09
|
Заступник
директора з навчально-виховної роботи
|
2.
|
Дирекції
школи:
а)
спланувати план-завдання внутрішкільного контролю за станом викладання
математики на 2018-2019 н. р., в якому визначити напрямки та вид контролю,
об’єкт перевірки, термін та рівень контролю
б)Організувати ознайомлення учителів, учнів та батьків із загальною
інформацією щодо зовнішнього незалежного оцінювання учнів, опрацювати існуючу
нормативну базу
|
2018-2019н.
р.
|
Директор
школи, заступник з навчально-виховної роботи, керівник РМО
|
3.
|
Учителям
математики:
а)
опрацювати методичні рекомендації щодо вивчення математики в 2018 -2019 н.
р.;
б)
проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні ЗНО -2018
року;
в) під
час навчально-виховного процесу взаємовідносини з учнями будувати на
принципах співробітництва, співпраці, довіри, взаємної поваги, розвивати
пізнавальні інтереси і позитивне ставлення до навчання, підвищувати
значущість знань і навчальної праці у свідомості школярів;
г)
підвищувати ефективність кожного уроку. Включати повторення вивченого
матеріалу у практичній діяльності;
д)
застосовувати різні форми і методи роботи, які б сприяли підвищенню математичної
грамотності учнів та знань теоретичного матеріалу;
е) у
своїй роботі здійснювати диференційований та індивідуальний підхід до учня на
уроці, враховуючи можливості кожної дитини;
є) на
різних етапах уроку запроваджувати тестові технології для перевірки навчальних досягнень учнів;
ж) учителям математики 9-11 класів розробити
систему зворотнього зв’язку з батьками учнів та ознайомити їх з новинками
проведення ЗНО – 2019
н. р. та ДПА;
з) активізувати роботу із здібними дітьми; посилити
відповідальність за підготовку та результативність участі учнів в олімпіадах,
конкурсах, МАН.
Вчителям
математики, класним керівникам здійснювати вивчення профорієнтаційних нахилів учнів з
метою оптимального вибору предметів тестування та подальшого самовизначення
учнів відповідно до їхніх пізнавальних можливостей, соціальної адаптації та
успішної інтеграції в суспільстві, створювати умови для оптимальної
реалізації випускниками свого освітнього й особистісного потенціалу
|
2018-2019
н. р.
Жовтень
Постійно
Протягом
року
Грудень-квітень
Жовтень-березень
|
Учителі
математики
класні
керівники
Звіт
учителів на РМО
|
4.
|
На
засіданнях спільноти вчителів природничо- математичного циклу розглянути
питання про використання нових педагогічних технологій навчання з метою
підвищення результативності навчання та розробити систему індивідуальних та
колективних консультацій.
|
Жовтень
|
|
5.
|
Методисту
РМК обговорити питання результатів ЗНО – 2018 року на заіданні спільноти
вчителів математики
|
Серпень
2018
|
Методист
|
6.
|
Учителям
ТГ організувати день консультацій молодим малодосвідченим учителям з питань
методики та з теорії математики
|
Протягом
року
|
ТГ
Фещенко
Л.В.
|
7.
|
На засіданнях спільноти математиків вчителям Березівської ЗОШ І-ІІІст. поділитись
досвідом з підготовки учнів до ЗНО
|
Листопад
|
Кліщук
В.В.
|
8.
|
Використовувати
тестування як навчальний прийом і як контрольну форму перевірки знань та
вмінь учнів
|
2018-2019
н. р.
|
Учителі
математики
|
9.
|
а)Створити
та оновити банк завдань та методичної літератури для підготовки дітей до
участі в ЗНО.
б)НА
блозі ЗЗСО
створити фотогалерею «Єдиний шлях до вищої освіти – зовнішнє незалежне
оцінювання»,де
розміщувати фото випускників з високими результатами навчальних досягнень з
предметів природничо-математичного
циклу.
|
До
Листопада 2018 р.
|
Учителі
математики
|
10.
|
а)Оновити
інформаційний стенд «ЗНО
– 2019»
б)Знайомити
учнів та вчителів з офіційними інформаційними джерелами:сайтами МОН України, Центру
тестових технологій, Центру оцінювання якості освіти, матеріалами про
тестування, рекомендованими чи затвердженими МОН України та Українським
Центром оцінювання якості освіти, Вінницьким регіональним центром оцінювання
якості освіти
|
Лютий
Протягом
року
|
методист
РМК Киричок М.А.
Заступники
з навчально-виховної роботи
вчителі
інформатики
|
11.
|
Провести
майстер-клас з учителями щодо застосування інноваційних технологій для
розв’язування завдань ЗНО. Організувати
зустріч з учителем
математики Тиврівського ліцею-інтернату
з поглибленим вивченням основ наук Сидоруком В.А.
|
листопад
|
Кліщук
В.В.
|
12.
|
Заохочувати
учнів приймати участь у пробних тестуваннях та конкурсах
(Кенгуру, Левеня…), що змалечку привчить до культури заповнення тестових
бланків
|
Протягом
року
|
Учителі
математики
|
13.
|
Рекомендувати
учням проходити тести ЗНО минулих
років в онлайн-режимі .
|
Протягом
року
|
Учителі
математики
|
14.
|
Привчати
учнів виконувати завдання не лише правильно, але й швидко, постійно
контролюючи час, щоб максимально наблизити їх до умов, у яких випускники
працюватимуть під час зовнішнього оцінювання
|
Протягом
року
|
Учителі
математики
|
15
|
Розробити
методичні рекомендації для вчителів математики шкіл району щодо підготовки учнів до ЗНО з математики
|
27.09.2018р.
|
Творча
група
|
16.
|
Систематично
проводити консультації для учнів щодо розв’язування завдань ЗНО.
Ознайомити
учнів і батьків зі зразками дидактичних матеріалів тестового характеру,
роз’яснити ступінь захищеності тестів
|
Протягом
року
|
Чернівецька ЗОШ№2
консульпункт
|
17.
|
Розробити
методичні рекомендації для вчителів математики шкіл району щодо проведення батьківських зборів "Підготовка учнів
до ЗНО з математики»
|
жовтень
|
Творча
група
Фещенко
Л.В.
|
18.
|
Для
покращення результативності уроків математики вчителям звернути увагу на
самоаналіз уроку.
|
.
201.8-2019н.р.
|
Творча
група
|
19.
|
Розробити
завдання для І етапу Всеукраїнської
олімпіади з математики(електронний варіант)та розмістити їх на блозі РМК
|
До
01.10.2018р.
|
Творча
група
Видавнича
діяльність
|
Півфінал ХХХІІ Міжнародного чемпіонату з розв’язування логічних математичних задач (17 березня 2018 року м. Вінниця)
Команда Чернівецького району:
Доскоч Ілля, кліщук анастасія - Березівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Якимчук Ангеліна, Якимчук богдан - Білянська ЗОШ І-ІІІ ст.
Семінар-практикум
Тема: "Навчаючи - навчаємось" ( вчителі 11-ИХ КЛАСІВ ТА УЧНІ, ЯКІ ЗДАЮТЬ
зно З МАТЕМАТИКИ).
мЕТА: СПРИЯННЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ МАТЕМАТИКИ, ПІДГОТОВКА УЧНІВ ДО ЗДАЧІ
зно "зно - 2018"
мІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: чЕРНІВЕЦЬКА зош і-ііі СТ. №2
вЕБ-КВЕСТ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ( РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАВДАНЬ зно В ОНЛАЙН-РЕЖИМІ).
вІДПОВІДАЛЬНІ:
кЛІЩУК в.в., яКИМЧУК а.а.
мАТЕМАТИЧНИЙ КВЕСТ ( ДЛЯ УЧНІВ):
тЕМА - "рІВНЯННЯ З МОДУЛЯМИ"
бАСЕНКО н.і. - ЧЛЕН тг, ВЧИТЕЛЬ мАЗУРІВСЬКОЇ зош і-ііі СТ.
тЕМА - "нЕРІВНОСТІ З МОДУЛЯМИ"
сТАХ г.в. - ЧЛЕН тг, ВЧИТЕЛЬ гОНТІВСЬКОЇ зош і-ііі СТ.
тЕМА - "пОКАЗНИКОВІ РІВНЯННЯ"
фЕЩЕНКО л.в. - ЧЛЕН тг, ВЧИТЕЛЬ мОЇВСЬКОЇ зош і-ііі СТ.
пІДСУМОК СЕМІНАРУ
кИРИЧОК м.а. - МЕТОДИСТ рмк
РІК МАТЕМАТИки
Доповідачі ознайомили однолітків з біографією, відкриттями та знахідками видатних учених.
Немає коментарів:
Дописати коментар